איך מוחקים חובות ב-2022?

החיים מובילים אותנו לפעמים אל מקומות שלא חשבנו שנגיע אליהם מעולם. הכוונה למצבים שבהם אנשים מוצאים את עצמם, לא פעם, צוברים חובות מבלי שיש להם אפשרות להחזיר אותם לנושים. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה נמצאים במצב שכזה ואתם רוצים לדעת איך מוחקים חובות. יצאנו לבדוק איך מוחקים חובות בשנת 2022 וחזרנו עם תשובה שתסייע לכם לעבור את ההליך. קראו את השורות הבאות ותגלו שהחיים שלכם עומדים להשתנות.

 

פירוט קצר אודות אופן חיפוש המידע בנושא

רגע לפני שנתחיל במדריך הנוכחי, חשוב לנו לציין בפניכם בקצרה את אופן חיפוש המידע בנושא מחיקת חובות. מצאנו את עצמנו לאחרונה משוחחים עם כמה מכרים שעוברים הליך של חדלות פרעון. הדבר הוביל לשיחות ארוכות בכל הנוגע לניסיון במחיקת חובות.

אנו מודים שבהתחלה היינו סקפטיים למשמע אפשרות זו, שכן, זה היה נשמע לנו מוזר שאפשר פשוט למחוק חוב. יכול להיות שאתם כבר מבינים לאן הדבר הוביל – להתערבות. המדריך הנוכחי נכתב לאחר שערכנו התערבות עם אחד המכרים שלנו. כשיצאנו לחפש מידע בספרות המקצועית וברחבי הרשת, התברר לנו שהפסדנו בהתערבות ושאכן אפשר למחוק חובות בשנת 2022.

 

אז איך מוחקים חובות בשנת 2022?

מהבירור שערכנו בנושא, ניתן לבצע הליך של מחיקת חובות עם עו"ד ינובסקי שידוע כעורך דין מומלץ ביותר בתחום. מסתבר שלעורך דין ינובסקי יש ניסיון רב בהליך של מחיקת חובות בשנת 2022 (למרות שהשנה התחילה לא מזמן). אנו סבורים שהניסיון שהוא צבר עולה מיום ליום בעקבות שיחות שנערכות בין חייבים, שמספרים עליו וממליצים עליו בחום. אם גם אתם רוצים למחוק חובות, כדאי שתדעו כמה פרטים בסיסיים לפני שאתם פונים אל עורך הדין הנבחר.

 

פרטים שחשוב שתדעו לפני שתפנו אל עורך דין

רגע לפני שתצרו קשר עם עורך הדין, כדאי שתדעו שיכול להיות שתצטרכו לאסוף מסמכים שונים שקיבלתם במהלך התקופה האחרונה מגורמים שונים, כמו למשל:

  • הוצאה לפועל
  • ביטוח לאומי
  • בנק
  • רשות המיסים ועוד

אתם לא צריכים להכין את כל המסמכים הללו כעת, ברגע שתפנו אל עורך הדין הוא ינחה אתכם אודות המסמכים הדרושים לו. רק חשוב שתדעו שעליכם לשמור מסמכים שונים שתקבלו מעתה ואילך, כדי שעורך הדין יוכל לראות מה מצבכם ולסייע לכם בהתאם.

 

חשוב שתפנו אל עורך דין מומלץ בלבד

אל תתפשרו על פנייה לעורך דין שנחשב לפחות ממומלץ. אם תתפשרו, אתם עשויים למצוא את עצמכם מקבלים ליווי שאינו מקצועי. אם יש לכם שם של עורך דין מומלץ שאינכם מכירים מקרוב, כדאי שתבררו עליו פרטים באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • בירור עם מכרים

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך מוחקים חובות בשנת 2022 כך שנותר לכם רק למצוא עורך דין מומלץ ולהסתייע בו בהליך. בהצלחה!

חוֹב

אולי יעניין אותך גם

מינימליזם מודרני מלונות קפסולה
כללי
מינימליזם מודרני: מלונות קפסולה

בשנים האחרונות צץ טרנד חדש בתחום הלינה המציע למטיילים חוויה ייחודית ומינימליסטית: מלונות קפסולה. מלונות אלה, שמקורם ביפן, זכו לפופולריות ברחבי העולם בשל העיצוב הקומפקטי

קרא עוד »
גריל אש
כללי
על האש במרפסת – האם זה אפשרי?

בעוד שבורות אש מסורתיים עשויים שלא להתאים למרפסת שלכם, גריל גז למרפסת יכול לשמש כחלופה בטוחה ונוחה, כדי ליהנות מהחמימות והאווירה של ארוחת על האש.

קרא עוד »
מה זה CPA?
כללי
מה זה CPA?

אם יש לכם עסק בארצות הברית, או שאתם אזרחי ארה"ב, ייתכן שנתקלתם בעבר במושג CPA אם הייתם צריכים להתמודד מול ה-IRS. אך מה זה בכלל

קרא עוד »
מהירות מופרזת
כללי
4 דרגות חריגה מהמהירות המותרת

אחת הרעות החולות בהן ניתן להיתקל במהלך נסיעה בכבישי ישראל היא עבירת תנועה בגין מהירות מופרזת. מדובר באחת העבירות המסוכנות ביותר בתחום התעבורה, ולמרבה הצער

קרא עוד »