הצעדים שצריך לנקוט במקרה של אישום בעבירות מס הכנסה

לא פעם אנו שומעים על מי שהואשמו בעבירות מס הכנסה ופעלו באופן שגוי. כמה שגוי? הם לא ביצעו את כל הפעולות שעליהם היה לעשות. ככל ששמענו על עלייה במקרים אלו, הבנו כי יש צורך בכתיבת מדריך מעמיק שיציג בפני כל המתעניינים את הצעדים שצריך לנקוט במקרה של אישום בעבירות מס הכנסה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

 

תכירו תחילה את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך ליווי מטעם גורמים יודעי דבר בכל הנוגע לאישום בעבירות מס הכנסה. שכן, היה לנו ברור שהם אלו שיודעים אילו צעדים צריך לנקוט. מדובר במי שהואשמו בעבירות מסוג זה והצליחו לצאת מהעניין על הצד הטוב ביותר, מכיוון שהוכיחו את חפותם.

הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בהתנהלות כלכלית נכונה לעצמאים וביקשנו לקבל פניות ממי שיודעים דבר או שניים בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 30 גולשים שציינו שיש להם מידע רב. קיבלנו מכולם את הפרטים והפכנו אותם בסופו של דבר למדריך הנוכחי שיציג בפניכם את הצעדים שעליכם לנקוט שלב אחר שלב.

 

הצעד ה – 1 שצריך לנקוט במקרה של אישום בעבירות מס הכנסה: לפנות אל עורך דין מס הכנסה

הצעד שחשוב מאוד לבצע מיד לאחר שהואשמתם בעבירות מס הוא פנייה אל עורך דין מס הכנסה. רבים מאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי שמעו על מי שבחרו לבצע את הצעד הזה בשלב מאוחר יותר והם שילמו על כך ביוקר. פנייה אל עורך דין תבטיח לכם שאתם נמצאים בידיים מקצועיות ומנוסות.

 

הצעד ה – 2 שצריך לנקוט במקרה של אישום בעבירות מס הכנסה: לבדוק פרטים מעמיקים אודות עורך הדין

שימו לב – נאמר לנו לא פעם כי פנייה אקראית אל עורך דין היא לא הנכונה. עליכם לבדוק כי מדובר בעורך דין מקצועי, שיש לו ניסיון רב בתחום. כדי שתוכלו לדעת זאת, עליכם לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים. כך תוכלו לדעת כי אתם בוחרים במי שיסייע לכם על הצד הטוב ביותר.

 

הצעד ה – 3 שצריך לנקוט במקרה של אישום בעבירות מס הכנסה: לרכז את כל המסמכים

הצעד השלישי והחשוב לא פחות מקודמיו כולל ריכוז של כל מסמכי המיסים שיש בידכם. שכן, אתם תצטרכו להציג אותם בהמשך. כך שעדיף שתרכזו את הכול מראש, כך שלא תמצאו את עצמכם ברגע האחרון בודקים אחר מסמכים חסרים במקומות שונים במשרד או בבית.

 

לסיום

עד כאן 3 הצעדים שאתם צריכים לנקוט במקרה של אישום בעבירות מס הכנסה. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים להתחיל בצעדים אלו בידיעה שאתם הולכים בדרך הנכונה. שיהיה בהצלחה!

עורך דין מס הכנסה

אולי יעניין אותך גם

עורך דין לדיני משפחה
עורך דין מיסים
מה הוא ההליך לפטור ממס הכנסה?

בימים האחרונים אנו מקבלים מספר רב של פניות מצד קוראים קבועים של המדור שלנו ששואלים אותנו שאלות שנוגעות לפטור ממס הכנסה. זה לא סוד שרבים

קרא עוד »
עורך דין מיסים
חוק מס ערך מוסף (מע"מ)

מס ערך מוסף או בשמו המוכר יותר – המע"מ, מוטל על כל עסקה המתקיימת בישראל, על מתן שירותים, על יבוא מוצרים ועוד. החוק העוסק בענייני

קרא עוד »
עורך דין מיסים
עבירות מס של עצמאים

בשנים האחרונות, עבירות מס של עצמאיים נהפכו לתופעה שכיחה יותר ויותר. עצמאים רבים ינסו את מזלם ולא ידווחו כראוי על הכנסותיהם לרשויות המס. חשוב מאוד

קרא עוד »