באיזה שלב רצוי לשכור שירותי עורך דין

כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין, אין זה חייב להיות במצב מאוד קיצוני של אישום פלילי כמו רצח.

אך ישנם כמה נושאים חשובים שכדאי ורצוי לשכור את שירותיו של עורך הדין, במיוחד אם אינכם מבינים רבות מבחינה חוקית באותו תחום.

 

איזה שלב מומלץ לשכור את העורך דין ובאיזה נושאים?

ישנם כמה נושאים שרצוי לקחת בהם עורך דין בתחילת התהליך, כמו: תעבורה, גירושין, ירושה, הגשה של כתב אישום או חקירה, תאונות דרכים או משפטים אזרחיים.

  • ענייני תחבורה – במקרה הקל, עורך דין לתעבורה עשוי לעזור לכם בעבירות תנועה וצבירת נקודות. בכל מה שקשור לתאונות דרכים, כדאי להתייעץ עם עורך דין באופן מידי, שזה כמובן המקרה החמור יותר. גורם מקצועי כמו עורך דין יוכל לעזור לכם להיחלץ ממצבים מסובכים, כמו שלילה של רישיון, עמידה מול בית משפט כאשר בוצעו עבירות תנועה חמורות, או אפילו הגשה של כתב אישום בגין הריגה בתאונת דרכים. כאשר האשמה היא בגין סמים ואלכוהול, רצוי לקחת את שירותיו של עורך דין באופן מידי בשביל שיוכל לייצג אתכם בעבירות שונות כמו נהיגה תחת סמים ואלכוהול.
  • התמודדות עם גירושין צוואות וירושות (דיני משפחה) – גירושין מאדם אהוב שחשבתם שתחיו לצידו כל החיים, או פטירתו של אדם אהוב אף פעם לא דבר קל. אך לרוע המזל, בכל מה שקשור לממון וכסף העניינים עשויים להתלהט בכל האנשים שקשורים לכך. בכל מה שקשור לנושא של כסף ומחלוקות רכוש, רצוי וכדאי לשכור את שירותיו של עורך דין שיוכל לגשר בכל הצדדים הקשורים לכך. עורכי דין הקשורים בתחום יוכלו לאמת מסמכים, צוואות, ירושות, מזונות, חלוקת רכוש, הסכמי ממון, משמרות ועוד. כל נושא רכוש והסכמי ממון יכול להיות מאוד עדין גם כאשר זוג רק מתחתן וצריך עורך דין לענייני הסכמי ממון. ישנם הרבה מאוד זוגות שנושא זה יכול אף לגרום לסכוך ביניהם. במצב כזה עורכת דין מעיין סבג תוכל לעזור לגשר בין זוג הנמצא בתחילת דרכו הזוגיות וממש לא רוצה לחשוב על אופציה של פרידה, רגע לפני חתונתם.
  • משפט אזרחי – כאשר ישנו משפט אזרחי כמו ניהול של הליכים כמו משא ונתן, ניהול וייצוג בסכסוכים על ירושה, צווי מניעה, או תכנון ובנייה, ייצוג במקרה של נכסים ומקרקעין. בכל מה שקשור לתחום האזרחי כמו בתחום מושבים והפשרת קרקעות, תעזרו בשירותים של עורך דין אזרחי.
  • הגשת כתב אישום או חקירה – כתבי אישום יכולים להיות בגין עבירות פליליות כמו: מתן שוחד, אלימות, גניבה עבירות מין ועוד. במקרה כזה רצוי לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי כדי שייצג אתכם בכל שלב של החקירה.

 

לסיכום

כאשר אתם ניגשים לתחומים מרכזיים בחיים, בין אם זה התמודדות עם גירושין, צוואת, ירושות, הגשת כתב אישום או ענייני תחבורה, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה שמתמחה, על מנת לקבל פתרון, יעוץ והכוונה לבעיה שאיתה אתם מתמודדים.

 

מאזניים

אולי יעניין אותך גם

ניהול עיזבון
עריכת דין
מה עושה מנהל עיזבון?

למנהל נכסים יש תפקיד מכריע בתפעול חלק וניהול יעיל של נכסים מגוונים, בין אם הם אחוזות למגורים, מתחמים מסחריים או נכסים בקנה מידה גדול. עם

קרא עוד »
תאונת דרכים
עריכת דין
תביעת נזקי גוף בתאונת דרכים

תאונת דרכים יכולה להיות חוויה טראומטית, שמותירה את הנפגעים עם פציעות פיזיות, מצוקה רגשית ועומסים כלכליים. בזמנים מאתגרים כאלה, הבנת תהליך הגשת תביעת נזקי גוף

קרא עוד »
המשך תביעת תאונת דרכים
עריכת דין
איך מתנהלת תביעת תאונת דרכים?

תאונות דרכים יכולות להיות חוויה טראומטית עבור המעורבים. בנוסף לפציעות פיזיות, תאונות דרכים עלולות לגרום גם להפסדים כספיים, לרבות הוצאות רפואיות, אובדן שכר ונזקי רכוש.

קרא עוד »