3 יתרונות בעו"ד תאונות עבודה שמכיר את חברות הביטוח מקרוב

כדי לתת לעצמכם את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בתביעה על תאונת עבודה, שכרו עורך דין תאונות עבודה בעל ניסיון בעבודה בחברות ביטוח.

עורך דין כזה יוכל לסייע לכם בפיתוח הוכחות רפואיות שיוכיחו את טענתך, לנהל משא ומתן ולייצג אותך בשימוע של המעסיק שלך.

 

עורך דין תאונות עבודה מנוסה – בדיוק מה שאתם צריכים

אם אתם עובדים שסבלו מפציעה או מחלה הקשורה לעבודה, יתכן שאתם זכאים להטבות פיצויים. לרוע המזל, מעסיקים וחברות ביטוח מכחישים באופן קבוע את טענות העובדים, גם כשהן לגיטימיות לחלוטין – מה שמשאיר את העובדים שנפגעו להתמודד עם מערכת ערעורים מורכבת. בשלב זה, מועמדים רבים פשוט מוותרים, בעוד שאחרים מנסים בכל כוחם להתמודד מול המערכת בכוחות עצמם.

העסקת עורך דין תאונות עבודה בעל ניסיון בעבודה בחברת ביטוח תיתן לכם סיכוי טוב הרבה יותר להשיג את ההטבות המגיעות לכם. עורך הדין יהיה בקשר עם חברת הביטוח במקומכם, יאסוף ראיות רפואיות התומכות בטענה שלכם, ינהל משא ומתן על הסדר טוב ויייצג אותך בדיונים הנדרשים.

הגורמים בחברת הביטוח שלכם לא באמת דואגים לכם, והם לא יהססו לדחות את תביעתכם בתום לב מסיבות מפוקפקות. למרבה המזל, יש כמה יתרונות שעורך דין שמכיר את חברות הביטוח מקרוב יכול להעניק לכם.

 

  1. פיתוח עדויות רפואיות, מקצועיות ואחרות

ככל הנראה שחוסר בהוכחות רפואיות זו הסיבה השכיחה ביותר לתביעות של עובדים. גם אם התביעה שלכם תאושר, סביר יותר שתקבל את כל הטיפול הרפואי שאתם זקוקים לו – וכל שאר ההטבות שמגיעות לכם – אם יש לכם הוכחות רפואיות חזקות התומכות בתיק שלכם. עורך דין שמכיר את חברות הביטוח יודע בדיוק איזה סוג של ראיות צריך על מנת לקבל את מה שמגיע לכם מחברת הביטוח.

 

  1. משא ומתן על הסדרי פשרה

כאשר הגיע הזמן לנהל משא ומתן עם חברת הביטוח של המעסיק שלכם כדי להגיע להסדר, לעורך דין תאונות עבודה עם ניסיון בחברות ביטוח יש יתרון בכך שהוא יכול להעריך כמה שווה התיק שלכם – כלומר, גובה ההטבות שאתם צריכים לקבל, על סמך גורמים שהוא מכיר מעבודתו בחברת הביטוח בעבר.

 

  1. ייעוץ לגבי תביעות צד שלישי והטבות אפשריות אחרות

בנוסף לתביעת זכויות עובדים, ייתכן שאתם יכולים להגיש תביעה בגין נזקי גוף כלפי צד שלישי שרשלנותו גרמה או תרמה לפגיעה. נהגים ויצרנים של ציוד לקוי הם מטרות שכיחות של תביעות צד שלישי.

עורך דין תאונות עבודה עם ניסיון בעבודה בחברות ביטוח ומולן יוכל גם לייעץ לכם לגבי זכאותכם הפוטנציאלית להטבות אחרות, לרבות סיוע בשיקום מקצועי, החזרי שכר וקצבאות שונות מביטוח לאומי במידת הצורך.

אל תוותרו על שכירת שירותיו של עורך דין שמכיר את חברות הביטוח מקרוב, אנו מתחייבים שזה יסייע לכם משמעותית!

 

מאזניים

אולי יעניין אותך גם

מאזניים
עורך דין דיני עבודה
מה כרוך בהגשת תביעת תאונת עבודה

ניתן  להגיש תביעה בגין תאונת עבודה לביטוח לאומי וכן נגד המעסיק במידה והתאונה היא תוצאה של התרשלות מצדו. מביטוח לאומי ניתן לתבוע דמי פגיעה בתקופה

קרא עוד »
חוקי עבודה
עורך דין דיני עבודה
3 סוגי תביעות בתחום דיני עבודה

תחום דיני העבודה ידוע ככזה שכולל תחתיו כל מיני סוגים של תביעות שמטרתן, לאפשר למעסיק ולעובד לקבל את הזכויות המגיעות להם בהתאם לקבוע בחוק. במדריך

קרא עוד »