מהן התעודות שיכולות להיות מתורגמות ע"י עו"ד

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שטועים ולא מדייקים כשהם מדברים על עורך דין ונוטריון. שכן, לא פעם חל בלבול בין השניים. אם קראתם את הכותרת שלעיל וחשבתם שאתם אכן יכולים לפנות אל עורך דין לקבלת תרגום, כדאי שתדעו שהמדריך הזה נכתב בדיוק בשבילכם והכותרת המטעה מטרתה להביא לשינוי ומודעות בכל הנוגע לנושא זה. הישארו אתנו ותגלו על מה בדיוק אנחנו מדברים.

 

הרקע המעמיק לכתיבת הנושא

מדריך זה נכתב לאחר ששמענו על קולגה שלנו שפינתה יום עבודה שלם ויצאה אל עורך דין כדי שיתרגם עבורה תעודה חשובה שהיא צריכה לצורך רילוקיישן שהיא עתידה לעשות בהמשך השנה. כל השבוע היא רק דיברה על הפנייה אל העורך דין המקסים שהסכים לקבל אותה בין פגישות מבלי שהוא יודע בכלל מה היא צריכה. הייתם צריכים לראות את הפרצוף שלה באמצע היום, כשהיא החליטה להגיע אל המשרד ביום החופשי שלה. תוהים למה? כי היא גילתה שעורך דין לא יכול לתרגם לה תעודות. אתם מופתעים? זו רק ההתחלה. המדריך הזה עוד יפתיע אתכם בהמשך.

 

איזה תעודות עורך דין יכול לתרגם?

אז בואו נעשה סדר. עורך דין לא יכול לבצע תרגום של תעודות שונות. שכן, רק נוטריון יכול לבצע תרגום שכזה. כך שאם זקוקים למשל לביצוע תרגום תעודות תואר בסביון או בכל מקום אחר באזור קרבת המגורים שלכם. באתר זה תוכלו ליצור קשר עם נוטריון שיבצע עבורכם את התרגום המדובר. בחרנו לקשר אתכם לאתר של נוטריון כדי למנוע מכם לבצע את הטעות השכיחה שנעשתה על ידי הקולגה שלנו.

 

אז איזה תעודות נוטריון יכול לתרגם לכם?

כעת, כשידוע לכם שנוטריון יכול לתרגם לכם תעודות (ועורך דין שהוא אינו נוטריון לא יכול לבצע זאת) אתם יכולים להמשיך לקרוא את המדריך ברוגע. מבירור שערכנו בנושא, גילינו כי נוטריון יכול לתרגם כל מיני תעודות שיש ברשותכם ואתם צריכים מסיבה כלשהי לבצע תרגום עבורם לשפה אחרת. הקולגה שלנו למשל הצטרכה לתרגם תעודת תואר ראשון אבל יש גם מי שצריכים לבצע תרגום של תעודת תואר שני או סיום קורס לימודים וכל אלו מתאפשרים במשרדו של נוטריון.

 

בחירה בנוטריון מומלץ

אנו מציעים לכם לערוך בירור מעמיק לפני שאתם מגיעים אל נוטריון. שכן, אם הגעתם אליו במקרה ולא תוך כדי המלצה מטעם מדריך או אדם קרוב, עליכם לבדוק את חוות הדעת שנכתבו אודותיו ברחבי הרשת, למשל:

  • בגוגל (לשונית הביקורות)
  • בפייסבוק
  • באינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך שעשה לכם סדר וגרם לכם להבין שאפשר לבצע תרגום לתעודות אך ורק אצל נוטריון מוסמך ולא אצל כל עורך דין. מאחלים לכם שתמצאו נוטריון מומלץ שיסייע לכם בהליך בהקדם האפשרי. שיהיה בהצלחה.

מתורגמן

 

אולי יעניין אותך גם

ניהול עיזבון
עריכת דין
מה עושה מנהל עיזבון?

למנהל נכסים יש תפקיד מכריע בתפעול חלק וניהול יעיל של נכסים מגוונים, בין אם הם אחוזות למגורים, מתחמים מסחריים או נכסים בקנה מידה גדול. עם

קרא עוד »
תאונת דרכים
עריכת דין
תביעת נזקי גוף בתאונת דרכים

תאונת דרכים יכולה להיות חוויה טראומטית, שמותירה את הנפגעים עם פציעות פיזיות, מצוקה רגשית ועומסים כלכליים. בזמנים מאתגרים כאלה, הבנת תהליך הגשת תביעת נזקי גוף

קרא עוד »
המשך תביעת תאונת דרכים
עריכת דין
איך מתנהלת תביעת תאונת דרכים?

תאונות דרכים יכולות להיות חוויה טראומטית עבור המעורבים. בנוסף לפציעות פיזיות, תאונות דרכים עלולות לגרום גם להפסדים כספיים, לרבות הוצאות רפואיות, אובדן שכר ונזקי רכוש.

קרא עוד »