איך מקבלים פיצויים לאחר תאונת דרכים

מעורבות בתאונת דרכים כפוגע או נפגע עשויה להיות חוויה מטלטלת. ברוב המקרים, מעורבות בתאונה גורמת לכאבים פיזיים שעשויים להשפיע על האדם לטווח קצר ולעיתים אף לטווח רחוק. כאבים אלו עשויים להוביל לצורך בטיפולי פיזיותרפיה במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב, להליך שיקום ממושך.

רבים מהמעורבים בתאונות דרכים מוצאים את עצמם תוהים איך הם יכולים לקבל את הפיצויים המגיעים להם לאחר תאונה? אם גם אתם תוהים בסוגיה זו, דעו כי תוכלו למצוא את התשובה המלאה לכך ופרטים נוספים לגביה בשורות הבאות.

 

מה חשוב לדעת על קבלת פיצויים לאחר תאונת דרכים?

רגע לפני שניגש לעניין, חשוב להסביר כמה פרטים כלליים אודות קבלת הפיצויים המדוברים. ישנם 2 עניינים חשובים שכל נפגע תאונת דרכים חייב לדעת עליהם:

 

חשוב לפנות בהקדם האפשרי לסיוע של עורך דין

לעיתים נפגעי תאונות דרכים בוחרים שלא לפנות לעורך הדין מיד לאחר התאונה. חשוב לדעת כי מומלץ לפנות לעורך דין מיד לאחר התאונה, כדי שניתן יהיה לקבל את הייעוץ והליווי המשפטי מתחילת הדרך.

 

חשוב לבדוק האם מדובר בתאונת דרכים או לא

כדי שתוכלו לדעת אם אתם יכולים לקבל פיצויים בעקבות תאונת הדרכים, אתם צריכים לבדוק אם התאונה עונה על ההגדרות של חוק הפיצויים לתאונות דרכים. לעיתים.

 

איך מקבלים את הפיצויים לאחר תאונת דרכים?

כעת אתם יודעים שמיד לאחר תאונת דרכים, עליכם לברר קודם כל פרטים על עורך דין תאונות דרכים מומלץ. בעת פנייה לעורך הדין, עליכם למסור לו את כל הפרטים הנוגעים לתאונה. חשוב למסור לו מראש את כל המסמכים שיש לכם מהאירוע. מסמכים רפואיים שמוכיחים את חומרת הפגיעה שלכם בעקבות התאונה גם כן חשובים מאוד ויש להציג אותם בפני העורך דין הנבחר.

עורך הדין יעשה עבורכם את כל העבודה הנדרשת כדי שתוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם בעקבות התאונה. הוא יפנה בעצמו אל חברת הביטוח, כך שאתם יכולים להיות רגועים שאינכם צריכים להתנהל מול החברה בעצמכם.
לאחר שעורך הדין וחברת הביטוח יגיעו להסכמה לגבי גובה הפיצויים, הפיצויים יישלחו אליכם בהעברה בנקאית באמצעות עורך הדין שבחרתם.

 

מה עוד חשוב לדעת על קבלת פיצויים לאחר תאונת דרכים?

חשוב לציין כי חברות הביטוח לעיתים מערימות קשיים. הן בעצם מנסות לעשות כל שביכולתם כדי למנוע מלשלם לנפגעי תאונת הדרכים את הסכום המגיע להם. לכן, אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, כדאי שתפנו אל עורך דין מוסמך בענייני תעבורה שיבצע עבורכם את כל הטיפול בהליך.

כך ייחסך מכם להתמודד עם חברות הביטוח. בנוסף, חשוב שתדעו ששכר הטרחה שעורך הדין צפוי לקבל זהה לכל עורכי הדין ומשולם על פי החוק. עוד יש לציין כי שכר הטרחה נגבה בסוף ההליך, כך שהוא אינו מעמיס על התובע מבחינה כלכלית.

איך מקבלים פיצויים לאחר תאונת דרכים

אולי יעניין אותך גם