איך למצוא את עבודת החלומות שלך בחו"ל: מדריך מקיף

רילוקיישן ונוודות דיגיטלית הפכו בשנים האחרונות למושגים חמים. שכן, רבים תרים אחר דרכים שיובילו אותם למשרת החלומות שתטיס אותם לחוץ לארץ. המדריך הנוכחי יצא לבדוק איך אפשר להגשים את המטרה שעשויה להישמע כמו חלום רחוק. הישארו כאן ותגלו שמדובר בהליך פשוט למדי שכל אחד יכול לבצע במינימום מאמץ. 

 

בשלב הראשון – תבדקו מה נכון לכם

מה שנכון לכם לא בהכרח מתאים לאחרים. לכן, עליכם לעצור לרגע ולשאול את עצמכם את השאלות המכוונות הבאות:

  • במה אני רוצה לעסוק?
  • באילו תחומים יש לי ניסיון?
  • מה מזג האוויר שמתאים לי? (למשל, לחות טרופית או מושלג וגשום)
  • באיזה צד של הכדור אני רוצה להיות? מזרח? מערב?

רק לאחר שתענו על כל השאלות האלה, תוכלו לעבור לשלב הבא שיאפשר לכם לבצע את הבחירה הנכונה מבלי להיתקע באמצע.

עבודה בחול

תיכנסו לאתר משרות שמרכז הצעות בחו"ל

עכשיו אנחנו הולכים לחדש לכם ובגדול. נספר כעת שיש אתר מומלץ שמרכז את כל המשרות הכי שוות שתוכלו למצוא מחוץ לגבולות ישראל. מי שמצאו עבודה דרכו ציינו בפנינו שזו הדרך הנוחה ביותר ש"מתווכת" בין בית העסק לבין העובד. יכול להיות ששמעתם על האתר שנקרא P-jobs בעבר, אבל עדיין לא ביקרתם בו. אם כך, כדאי שתדעו שאין זמן טוב יותר מעכשיו.

 

תבדקו שהדרכון שלכם בתוקף

לא ניתן לכתוב מדריך שעוסק במציאת עבודת החלומות מבלי לשלוח אתכם למגירה שבה הדרכון מאוחסן. שכן, כל יציאה מהארץ (במיוחד טיסה למטרת עבודה) מצריכה בירור אודות התוקף של הדרכון. נמליץ לכם לבצע את הבדיקה בהקדם האפשרי, כדי שתוכלו לתאם תור למשרד הפנים, במידה ויתגלה שהדרכון אינו בתוקף או שיש צורך לערוך בו שינויים מסיבה כזו או אחרת. נדגיש בהזדמנות זו שמי שמחזיקים בדרכון זר בתוקף יוכלו ליהנות מהליך מהיר לאחר הרישום לאתר שהומלץ לעיל.

עבודה בחול

טיפ חשוב – תבדקו את האנגלית שלכם

רגע לפני שהמדריך יסתיים, נציע לכם לערוך שיחת סימולציה עם חבר או קרוב משפחה שדובר אנגלית בשפת אם. כך תוכלו לדעת מה הרמה שלכם בשפה זו. שכן, מי שרוצים לעבוד מחוץ לגבולות ישראל, צריכים להכיר את השפה על כל בוריה. הרי אף אחד לא ירצה לקבל שירות ממי שלא מצליח להסביר את עצמו באופן הולם. קחו זאת בחשבון ובמידת הצורך, תיקחו כמה שיעורים לחיזוק השפה שיאפשרו לכם לדבר בביטחון.

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו למצוא את עבודת החלומות שלכם בחו"ל. כך שנותר לכם רק לבחור את המשרה המתאימה ביותר והחליט איפה תרצו לעבוד. זה הזמן לפתוח את המזוודה, לארוז את עצמכם לתקופה ממושכת ולעלות על המטוס ליעד הנבחר כדי להגשים את החלום. נאחל שיהיה לכם בהצלחה ושתיהנו מכל רגע!

עבודה בחול

אולי יעניין אותך גם

מינימליזם מודרני מלונות קפסולה
כללי
מינימליזם מודרני: מלונות קפסולה

בשנים האחרונות צץ טרנד חדש בתחום הלינה המציע למטיילים חוויה ייחודית ומינימליסטית: מלונות קפסולה. מלונות אלה, שמקורם ביפן, זכו לפופולריות ברחבי העולם בשל העיצוב הקומפקטי

קרא עוד »
גריל אש
כללי
על האש במרפסת – האם זה אפשרי?

בעוד שבורות אש מסורתיים עשויים שלא להתאים למרפסת שלכם, גריל גז למרפסת יכול לשמש כחלופה בטוחה ונוחה, כדי ליהנות מהחמימות והאווירה של ארוחת על האש.

קרא עוד »
מה זה CPA?
כללי
מה זה CPA?

אם יש לכם עסק בארצות הברית, או שאתם אזרחי ארה"ב, ייתכן שנתקלתם בעבר במושג CPA אם הייתם צריכים להתמודד מול ה-IRS. אך מה זה בכלל

קרא עוד »
מהירות מופרזת
כללי
4 דרגות חריגה מהמהירות המותרת

אחת הרעות החולות בהן ניתן להיתקל במהלך נסיעה בכבישי ישראל היא עבירת תנועה בגין מהירות מופרזת. מדובר באחת העבירות המסוכנות ביותר בתחום התעבורה, ולמרבה הצער

קרא עוד »