העיר מתחדשת: כל מה שתצטרכו לדעת על תמ"א 38

אי אפשר להתעלם מקיומם של השלטים שמופיעים ברחבי הערים השונות. מדובר כמובן בשלטים שעומדים לצד בניינים שנמצאים בהליך שיקום ועליהם מופיע הביטוי 'תמ"א 38'. אם ראיתם את השלטים הללו ותהיתם במה מדובר, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב. שכן, הן יציגו בפניכם את כל האינפורמציה החיונית אודות תמ"א 38.

 

מה זה תמ"א 38?

הביטוי שמופיע על גבי שלטים רבים ברחבי הארץ הוא קיצור של המילים: תכנית מתאר ארצית. תכנית זו נכנסה לתוקפה אי שם בשת 2005. המטרה שלה היא להגן על מבנים ישנים מפני רעידת אדמה שצפויה להתרחש מתישהו (לא ניתן לצפות מתי בדיוק היא תתקיים). ההליך כולל שיפוץ וחיזוק של הבניין במטרה לשמור עליו מפני קריסה. דיירים רבים בוחרים לבצע את ההליך, כדי לחזק את המבנה שבו הם מתגוררים.

יישום תמא 38

מה הדיירים צפויים לקבל לאחר סיום ההליך?

דיירים שחותמים על תמ"א 38 צפויים לקבל כל מיני הטבות. מדריך זה הינו מקוצר, כך שנציג בפניכם את חלק מההטבות הללו. נציין כי אם תרצו לקבל מידע מעמיק יותר אודות תמ"א 38 תנאים, עליכם להיכנס לאתר של חברת תמ"א מומלצת (נציג בפניכם בהמשך איך תוכלו להגיע אל חברה שכזו). בשלב זה ניתן לומר כי במרבית המקרים, הדיירים מקבלים את ההטבות הבאות:

  • תוספת של כ – 25 מ"ר לדירה שלהם
  • תוספת של ממ"ד
  • תוספת של מרפסת

במקרים מסוימים, הדיירים עשויים לקבל גם מחסן וחנייה.

 

בחירה של חברת תמ"א – לא עניין של מה בכך

עליכם לדעת כי בחירה של חברת תמ"א אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך מעמיק שעליכם ליישם, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתבחרו בחברה מקצועית ומוסמכת שתבצע את ההליך מתחילתו ועד סופו. לפרטים נוספים על ביצוע תמ"א 38 לחצו כאן ותגיעו במהירות אל חברה שכזו. אם תרצו לערוך בירור עצמאי בנושא, עליכם לקרוא את הפסקה הבאה שתכוון אתכם בעניין.

יישום תמא 38

כך תוכלו לבחור את החברה המקצועית ביותר

בחירה בחברה מקצועית צריכה להתבצע תוך בירור מעמיק ברחבי הרשת. ההמלצה שלנו היא להיכנס אל פלטפורמות שונות כמו פייסבוק, אינסטגרם וגוגל שיאפשרו לכם לקבל מידע מעמיק ואמין בנושא. אנחנו למשל קראנו חוות דעת שנכתבו על ידי דיירים שעברו את ההליך והגענו בזכותם אל חברות מומלצות שנחשבות לטובות ביותר בתחום.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע החיוני אודות תמ"א 38. בשלב זה אתם יודעים על מה כולם מדברים, כך שנותר לכם רק להעביר את האינפורמציה הלאה, למי שמתעניין בה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו בחברה מתקדמת, מומלצת ומקצועית שתבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר ותאפשר לכם להתגורר בבניין חזק ויציב.

יישום תמא 38

אולי יעניין אותך גם

מינימליזם מודרני מלונות קפסולה
כללי
מינימליזם מודרני: מלונות קפסולה

בשנים האחרונות צץ טרנד חדש בתחום הלינה המציע למטיילים חוויה ייחודית ומינימליסטית: מלונות קפסולה. מלונות אלה, שמקורם ביפן, זכו לפופולריות ברחבי העולם בשל העיצוב הקומפקטי

קרא עוד »
גריל אש
כללי
על האש במרפסת – האם זה אפשרי?

בעוד שבורות אש מסורתיים עשויים שלא להתאים למרפסת שלכם, גריל גז למרפסת יכול לשמש כחלופה בטוחה ונוחה, כדי ליהנות מהחמימות והאווירה של ארוחת על האש.

קרא עוד »
מה זה CPA?
כללי
מה זה CPA?

אם יש לכם עסק בארצות הברית, או שאתם אזרחי ארה"ב, ייתכן שנתקלתם בעבר במושג CPA אם הייתם צריכים להתמודד מול ה-IRS. אך מה זה בכלל

קרא עוד »
מהירות מופרזת
כללי
4 דרגות חריגה מהמהירות המותרת

אחת הרעות החולות בהן ניתן להיתקל במהלך נסיעה בכבישי ישראל היא עבירת תנועה בגין מהירות מופרזת. מדובר באחת העבירות המסוכנות ביותר בתחום התעבורה, ולמרבה הצער

קרא עוד »